2.2.14

Ratataa



Oho, muistimpas että minulla on täällä blogikin! Hyvä minä, tosiaan. Vaikka blogi onkin ollut hiljaisuudessa, kanien kanssa olen rellestänyt oikeastaan aktiivisemmin nyt lähiaikoina kuin yleensä, eivät ne noin paljon ole päässeet aivojaan käyttämään pitkään aikaan, hahah. Olen siis koittanut opettaa noille muutamaa temppua, ihan hyvin on mennyt. Ehkä joskus tulevaisuudessa tulee videoainestakin, saas nähdä. Lisäksi Sipsukin on kokenut Heinolan ihmeet, siitäkin minun piti postata sulostelukuvien kanssa, mutte jäi sekin. Heinolassa hieno häkki onkin, vaikkei aivan valmis vielä olekkaan. Sipsu kasvaa kauheaa vauhtia, joululahjakortit on tuhlattu käytetty kaikenmaailman kanitavaroihin. Eilen kun kävin vihdoin pakkasen laantuessa puoliensimmäistä kertaa kanien kanssa takapihalla kunnon lumessa, Nestori ei kauaa kerennyt ihmetellä kun jo muisti mitä lumi on, ja kauheaa rallia ympäriinsä. Sipsulla menikin sitten vähän kauhemmin ymmärtämisessä, ennenkun liittyi Nestorin ralliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti